Etykiety

piątek, 19 sierpnia 2016

Ogłoszenie

Koniec.
Prawdę mówiąc nie chcę mi się.
Mam nadzieje że więcej osób się ucieszy na wieść, że blog znika.
Cóż... Głównymi powodami zakończenia kariery blogera jest brak czasu i nadmiar innych kreatywnych, rozwijających minie czynności.
Wiem, że blog nie był idealny. Wiedza merytoryczna, której brakowało miała napływać z czasem.
Kończąc chciałbym wiedzieć czy moja praca na coś wam się przydała.

Jeżeli nie bolą was paluszki, to wypiszcie w komentarzach, co wam się przydało, co wykorzystaliście. itp
Jeżeli nic wam się nie przydało, a w jakiś sposób wam istnienie tego bloga wadziło, też napiszcie.

Hmmm mam nadzieję, że opowiadania się podobały. Nie dokończę żadnego z nich na blogu. Jednak jeżeli jesteście ciekawi co działo się później mogę wysłać dla was materiały, czy skrócony przebieg przygody na priv.

Hmm to chyba tyle, fajnie było. Czasami nie przyjemnie, ludzie wytykali mi mój brak wiedzy o świecie fantasy, który istniał w mojej głowie. Niektórzy śmiali się ze składni, niektórzy z błędów.
Nie będę się rozpisywał wylewając swoje łzy ;)

W sumie na początku wakacji przygotowałem naprawdę sporo materiałów. Jeżeli je chcecie piszcie na maila.

Grać dalej będę w RPG'i od tego nie da się uwolnić, to jest jak pułapka, która zaciska się gdy zaczynasz wierzgać. Odmeldowuję się czytelnicy, trzymajcie się ciepło :) Miłych rozgrywek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz